9 Aralık 2009 Çarşamba

14 Aralık 2009 Pazartesi

**************************************************
Kazanım: Kelime işlemci de oluşturduğu sayfaya amacına uygun eklemeler yapar.

**************************************************

A. E-posta ile gönderilecek ödev

Burçe ve Tugay' ın maceralı devam ediyor. İlk yapmanız gereken BURAYI tıklayarak Burçe ve Tugay' ın Maceraları 3' ü indirmek. Hikayeyi dikkatlice okuyunuz. Hikaye de kırmızı yazılar sizin ne yapmanız gerektiğini anlatmaktadır. Yaptığınız etkinliği aslihan.babur@gmail.com adresine PAZAR AKŞAMIna kadar göndermeniz gerekmektedir. (Çalışma kitabı sayfa 27 deki etkinliği BURADAN indirip, üzerinde gereken değişiklikleri yapınız.)

B. Blog Ortamına Yazılacak Ödev

Burçe' nin etkinliğini(A maddesindeki uygulamayı) sırasıyla ve nasıl yaptığınızı anlatınız. Arkadaşlarınızın yorumlarını incelemeyi ve onlara katkıda bulunmayı unutmayınız.

Sevgilerimle

42 yorum:

  1. yaaa öğretmenim benim ki 2007 bende biçim menüsü yokkkk

    YanıtlaSil
  2. ilk önce bilmeceleri okudum daha sonra
    daha sonra cevladım ve resimleri eşleştirdim.
    resimleri bilmecelerin altına getirdim.
    yazı tipini değiştirerek yaptım.

    YanıtlaSil
  3. birde öğretmenimben sayfayı 2sutüna ayırıyorum ama çizgi olarak gözükmüyorrr...

    YanıtlaSil
  4. Aslıhancım, seninki 2007 ama aynı işlemleri sen de yapabilirsin. Bak bakalım nereden yapılıyor? Bizimle burada paylaşmanı bekliyorum. Tek çizgi koyabilirsin, ama tablo çizmenizi istemiyorum haberiniz olsun. Uğraş mutlaka bulacaksınız;)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ben burçenin yerinde olsaydım bu konuyu iyice anlamadıysam ya öğretmenime sorardım yada arkadaşlarımdan yardım alırdım.Çünkü burçe konuyu tam anlıyamamış galiba.

    YanıtlaSil
  7. ben tugayın yerinde olsaydım burçeye bu konu hakkında bazı bilgiler verirdim ve aynı zamanda bazı yapamadıkları şeyler hakkında burçine yardımcı olurdum.

    YanıtlaSil
  8. ben tugayın yerinde olsaydım burçeye bu konu hakkında bazı bilgiler verirdim ve aynı zamanda bazı yapamadıkları şeyler hakkında burçine yardımcı olurdum.

    YanıtlaSil
  9. ben tugayın yerinde olsaydım burçeye bu konu hakkında bazı bilgiler verirdim ve aynı zamanda bazı yapamadıkları şeyler hakkında burçine yardımcı olurdum.

    YanıtlaSil
  10. Çocuklar, ben mi anlatamıyorum siz mi DİKKATLİCE OKUMUYORSUNUZ. Diyorum ki size

    1- A daki uygulamayı yapıp bana gönderi
    2- B deki uygulama i.in de yorum yazın. Yorumunuzda A daki etkinliği nasıl yaptığınızı açıklayacaksınız!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. öğretmenim benimm yaptığım doğrumu

    YanıtlaSil
  12. Ebrucum, yaptığın kısmen doğru ama hangi menüye girdin, nereyi tıkladın bunları da yazarsan sevinirim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. ben debilmeceleri yazdım ve resimler koydum.sütunlar ,kenarlıklar ve gölgelendirmeden de yararlandım.

    YanıtlaSil
  14. Çocuklar LÜTFEN B MADDESİNİ OKUYARAK, DÜZGÜN CEVAPLANDIRIN.

    Burçe' nin etkinliğini(A maddesindeki uygulamayı) sırasıyla ve nasıl yaptığınızı anlatınız. Arkadaşlarınızın yorumlarını incelemeyi ve onlara katkıda bulunmayı unutmayınız.

    NASIL YAPTIGINIZI ANLATIN DEMEK, NERELERE, HANGİ MENULERE GİRİYORSUNUZ, NEREYİ TIKLIYORSUNUZ BUNLARI OGRENMEK İSTİYORUM!!!

    HİÇ KİMSE ALT BİLGİ-ÜST BİLGİ NEREDEN EKLENİR, YAZI TİPİ NASIL ARİAL YAPILIR VE SAYFA KENARLIGI NAHGİ MENUDEN EKLENİR YAZMAMIS!!!!!!

    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  15. Öğretmenim ben arial blackden değiştirdim rengi ise renk menüsünden değiştirdim nasıl güzel olmuşmu ?

    YanıtlaSil
  16. sorunda bu zaten ikiye ayrılıyor amaaa çizgi gözükmüyorrrr öyle olsa olur mu????

    YanıtlaSil
  17. Ebrucum, alt bilgi üstbilgiyi nereden ekledin?

    Aslıcım, sayfa 27 de çift çizgi gözüküyor o tek çizgi şeklinde çıkıyor. Çizgiyi görmek istiyorum, bakalım iyice uğraşıyor musunuz? ;)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. ben tugayın yerinde olsam görsellerle soru hazırlar onun deneyimini ölçerim

    YanıtlaSil
  19. hııııımmmm buldumm öğretmenim orada bir yerde çizgi koy varmış onu işaretlememişim deeeeeeee

    YanıtlaSil
  20. üst bilgiye tıklayarak yazdım giriş menüsünden yazı tipi veriliyor ona tıklayarak yaptım rengini yine üst bilgiye tıklayarak renk seçtim daha sonra yazıyı büyüterek yaptım yine o giriş menüsünden

    YanıtlaSil
  21. Üst bilgiye tıkladım.Yazı tipi seçtim.

    YanıtlaSil
  22. Word ü açtıktan sonra sayfa düzeninden sütunlara sütunlardan 2 sütuna tıkladım ve sayfa ikiye ayrılmiş oldu.bilmeceleri yazıp altına resimleri kopyala yapıştır yaptım.sayfa düzeninden kenarlık,ekleden alt ve üst bilgiyi seçip yaptım. rengini ve yazı tipini-puntosunu ayarladım.(arial black 12 punto)bide öğretmenim ben ilk önce yanlışlıkla boş bir sayfa göndermişim size dosya eklemeden sonra dosya ekleyip tekrar gönderdim...:D :S

    YanıtlaSil
  23. burçe öğretmenden 1 daha anlatmasını isteyebilirdi

    YanıtlaSil
  24. word ü açtım sayfa düzenine tıkladım sayfayı 2 ye böldüm sonra arial yazı tipini ve 12 punta yı seçtim öncelikle bilmeceleri yazdım ve resimleri bulup altlarına koydum bunları yaptıktan sonra bilimsel bilmeceleri yazdım ve onlarında altlarına resimleri koydum sayfanın altına sayfa sayısını yazdım üstünede kendi adımı yazdım yaptığım dosyayı belgelerime ekledim sonra gönderdim

    YanıtlaSil
  25. worldü açtım sayfayı yan yaptım sonra sayfa düzeninden sayfayı 2 ye böldüm yazı tipinde 12 puntayı şeçtim alt bilgi üst bigiyi yazdım bilmeceleri yazdım gönderdim

    YanıtlaSil
  26. ilk olarak word ü açtım biçim menüsünün altında
    sütun resmine (tablo ekle)tıkladım.2sütun olarak seçtim ve büyüttüm .arial yazi tipini ve 12 puntoyu seçtim.bilmeceleri yazdım. resimleri kopyala yapıştır yaptım.üste adımı soyadımı yazdım alta sayfa numarasını yazdım ve bunu aslihan öğretmenimize GÖNDERDİM...

    YanıtlaSil
  27. ilk baş world açtım.açtıkdan sonra biçim kısmına bastım oradan da sutün kısmına bastım.2 sütun diye seçtim yazı tipini arial yaptım ve 12 puntayı seçtim.bilmeceleri yazdım.resimleri kopyalayıp yapıştırdım.yazdıkdan sonra alt kısma adımı soyadımı yazdım ve öğretmenime gönderdim

    YanıtlaSil
  28. peki ya öğretmenim benim ki olmuş mu

    YanıtlaSil
  29. Çocuklar,

    Alt bilgi ve ust bilgi bir menuden ekleniyor. Kendiniz sayfanın altına ya da ustune bir şeyler yazmıyorsunuz. O menunun adını ogrenmek istiyorum.

    Ve ben sutun diyorum siz tablo olusturuyorsunuz. Lutfen ipuçlarını kacırmayın. Burce ve Tugay III' de yeterince ipucu verdigimi dusunuyorum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  30. worldü açtım sayfayı yan yaptım görünüm menüsünden üst bilgi alt bilgiye tıkladım alta sayfa numarasını üste isim ve soyismimi yazdım sayfayı görünüm menüsünden ikiye böldüm ilk bölüme madde imleri yardımıyla bilmeceleri ve cevaplarını ikinci bölüme ise yine madde imleri yardımıyla bilimsel bilmeceleri yazdım G-MAİL den gönderdim

    YanıtlaSil
  31. word belgesini açtım sayfa düzeninden sütunlara girdim sütunu 2 ye böldüm şimdi ikiye bölünmüş oldu sayfa düzeniniden kenarlıkları ayarladım bilmecelin altına resimleri getirdim alt bilgiye sayfa sayısı yazdım üst bilgiye ismimi yazdım.

    YanıtlaSil
  32. ekle menüsünden alt ve üst bilgi ekleniyorrr öğretmenimmmmmm

    YanıtlaSil
  33. burçe ve tugay bilemedikleri ödevlerini öğretmenlerine sorsalardı ve öğretmen tekrar anlatsaydı daha iyi olurdu bence

    YanıtlaSil
  34. bence burçe bilmeceler konusunda çok iyi değilse ya öğretmenlerinden yada arkadaşlarından yardım alsaydı bu ödevi daha doğru yapmış olurdu

    YanıtlaSil
  35. Ben önce Microsoft Word belgesine girdin sonra BİÇİM menüsüne girdim oradan STUNLARa girdim ve sayfayı 2 ye ayırdım bilmeceleri yazdım

    YanıtlaSil
  36. Word'e girdim.Biçim yazan yere girdim.KENARLIKLAR VE GÖLGELENDİRMEYE girdim.Burdan istediğim bir tür kenarlık şeçtim.Daha sonra ise sayfayı ortadan ikiye böldüm ve bimeceleri yazdım.

    YanıtlaSil
  37. Ya öğretmenim ben daireleri çizdim bitki ile ilgili şeyleri de etrafına yazdım daireler olduğu için e posta yerıne sığmıyo ne yapmalıyım acaba?? yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  38. öğretmenim size bazı aklımda olan bilmeceleri hazırlayıp yollayabilirmiyim

    YanıtlaSil
  39. Burakcım, bana bilmece yollayabilirsin memnun olurum. Diğer soruna gelince, daireleri sen cizmeyeceksin diyagram olusturacaksın. Ve size gonderdigim sunuda(sunu e postandadır) nasıl dosya ekleyip bana gonderecegin ayrıntılı sekilde yazıyor. Onu dikkatlice oku, eğer bir sorunla karsılasırsan yine bırdan bana yazabilirsin.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  40. İlk önce MİCROSOFT WORLD 2003 belgesine girdim ekle menüsünü tıklayarak diyagram yazısına gırdım 6tane şekil ekledim we bitkiler ile ilgili 6tane bitki türü yazdım ve sonra diyagramın ne işe yaradığını anladım :D

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.