5 Ocak 2010 Salı

11 Ocak 09 Pazartesi

******************************************

Bildiğiniz gibi 11 Ocak Pazartesi günü Sınavınız var. Sınavınız 3 aşamadan oluşuyor. Ayrıntılar için(Sınavınızın hangi konulardan oluştuğu, kaçar puan üzerinden değerlendirileceğiniz, kimlerin hangi saat snava gireceği) ekteki belgede yer almaktadır. Bu belgeyi BURAYI tıklayıp indirerek, DİKKATİCE okumanızı istiyorum.

(!)Sınavınız 1 ders saatidir. Sorularınızı zamanında yetiştirebilmek için kendi sınav saatinizde bilgisayar sınıfında olmalısınız.

Çalışmalarınızı zamanında göndermeyi(e-posta) ve renkli çıktılarınızı getirmeyi unutmayın.

Şimdiden iyi çalışmalar

39 yorum:

  1. öğretmenim birden fazla ödev yaparsak daha fazla puan alırmıyız?bide sınıfın yarısı sınav olurken diğer yarısı ne yapacak????

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞLAR BEN BİR BLOG OLUŞTURDUM bizimgazipasa.blogspot.com İSTEYEN GİRİP ÜYE OLABİLİR.SAYFA AÇILINCA "BLOGU GÖRÜNTÜLE" LİNKİNE TKLAYIP BLOGUMU GÖREBİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  4. Aslıhancım performans ödevinden alacağınız puan en fazla 30, Pazartesi günü olacağınız sınavdan da en fazla 70 alabilirsiniz. Aldığınız notları toplayıp, ona göre değerlendireceğim. Sınıfın yarısı sınav olurken diğer yarısı sınıfta bekleyecek.

    Bahadırcım tam olarak neyi anlamadığını yazarsan sana yardımcı olabilirim. Bu arada bloguna ilk üye ben olacağım. Blogunu günlük gibi kullanabilirsin, zaten blog "ağ günlüğü" anlamına gelir. Sanal ortamdaki günlüğünüz. Yaz bakalım bizler de okuyalım. İlk blog oluşturan sensin TEBRİK EDERİM ;)

    YanıtlaSil
  5. öğretmenim meyve ve sebze dedektiflerinin dosyası geldimi

    YanıtlaSil
  6. ama öğretmenim 6.ders olacaklar çalışacak

    YanıtlaSil
  7. evet 6. derste olacak arkadaşlar çalışacak bize haksızlık olmaz mı?lütfen cevap verirmisiniz?

    YanıtlaSil
  8. Evet öğretmenim bize haksızlık olmazmı onların daha çok çalışma şansı olacak lütfen cevaplarmısınız?

    YanıtlaSil
  9. Çocuklar haksızlık olacağını düşünmüyorum.1 hafta da çalışmadığınızı 40 dakikada mı çalışacaksınız????? Yazılı sorularınız tamamen YORUMA dayalı ve derste işlediklerimiz gibi olacak. Hangi kitaptan neye çalışabilecekler sizce?? Uygulama sınavına gelince de bilgisayarda etkinlik yapacaksınız, arkadaşlarınız nasıl çalışacaklar merak ediyorum?

    Yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Aslıhancım, etkinliğiniz geldi.

    YanıtlaSil
  11. güzel olmuşmu virinci grup belli oldumu??????????????????

    YanıtlaSil
  12. Birincinin belli olması için bana bütün etkinliklerin ulaşması lazım Aslıhancım. Şu ana kadar 6 etkinlik geldi. 5 tane daha gelmesi lazım. Bana gelen etkinliklerde iki tane 26 alan var. İkisi de birbirinden güzel olmuş. Bu arada bana renki çıktı getirmeyi unutmayın.

    Haksızlık konusunda yorumlarınızı bekliyorum çocuklar.

    YanıtlaSil
  13. bence bu haksızlık deil.neden derseniz çünkü bilgisayar konusunda evde çalışılacak bir konu ve ayrıca okulda bunla ilgili çalışacak kaynak yok.ama bunu yanlış anlamayın ben 6. ders olduğum için deil gerçekten böle düşündüğüm için söliyorum.ayrıca haksızlık zaten mümkün deil soruları zaten bilmeyeceğiz çalışacak bişey yok hemde zaten olsa bile ne ile çalışacağız sınıf bilgisayarı ilemi hiç zannetmem yani çalışıcaz diyelim nasıl çalışıcaz bana açıklarmısınız??? bu konuda haksızlık olacağını sanmıyorum zaten öğretmenimizde böle bişey olsa bile engel olur zaten olmazzzz........

    YanıtlaSil
  14. vwe birisi cvp yazsın bu konuda canım tartışma çekti çünkü şuan sıkılıyorumm

    YanıtlaSil
  15. aynı zamanda çalışırlarsa bile evde çalışırlar daha rahat olur

    YanıtlaSil
  16. yani bence bu konuda biçip tartıp düşünmelisinizzzz

    YanıtlaSil
  17. yani yanlış anlamayın sadece biraz düşünün dedim

    YanıtlaSil
  18. bu arada o 26 alan grupları sölermisiniz????

    YanıtlaSil
  19. öğretmenim 1 haftada çalışamadığınızı 40 dkda mı çalışacaksınız dediniz ama bizim sinıf 40 dkyı bile değerlendirir!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Sinemcim güzel yazmışsın ama eksik yorumlamışsın sanırım. Benim demek istediğim "1 hafta dersine çalışmayan öğrenci, kalan 40 dakikada da çalışmaz." Tabii bütün sınıfiçin söylemiyorum ama hatırlatmak isterim ki ilk haftadan bu yana etkinlik yapmayan arkadaşlarınız var. Sence 1 hafta çlışmayan öğrenci 40 dakikayı çalışarak geçirir mi?

    YanıtlaSil
  22. öğretmenim herkes çalışacak tabi 5.ders olanlar çalışamayacak benim düşüncem değişmeyecek sizin en iyi yapamanız gereken elinden kitapları almak olur ve o zaman asla çalışamazlar. bunu değerlendirin bizim 5 dakikayı bile değerlendirir.kim yapmazki böyle bir şeyi...
    aslıhan sana gelirse her konuda tartışabilirim konu çıkardın al işte bende senin soruna cevap verdimmm

    YanıtlaSil
  23. öğretmenim bizim çalışmamız geldimi ve güzelmi

    YanıtlaSil
  24. Bana gelen çalışmaların hepsi güzel sadece biraz eksiklikler var. gereken notları size dağıtacağım, o notlardan eksikliklerinizi görebileceksiniz Birgülcüm.

    Ebrucum neden bu kadar endişelendiğini anlayamıyorum. Kitabınızı hiç incelemedin mi? Kitabınızda derste yaptığımız UYGULAMALI etkinliklerden başka ne var? Herhangi bir tanım, açıklama görüyor musun? Şahsen ben incelediğimde bulamadım. "...benim düşüncem değişmeyecek" yazmışsın, amacım zaten senin fikrini değiştirmek değil. Sorularınızın yorum sorusu olduğunu söylemiştim. Sadece 1 soru çalışmanız gereken (ki onu da sınıfta yaptık)bir soru. Yorum sorularını da ktapta bulmanız pek mğmkün değil. Dersi iyi dinleyen, katılan herkesin yapacağı sorular. Bunun haricinde " aslıhan sana gelirse her konuda tartışabilirim konu çıkardın al işte bende senin soruna cevap verdimmm" yazmışsın. Tartışmak demek kavga etmek demek değildir. Lütfen üslubumuza biraz dikkat edelim.

    Bu konu hakkında herkes düşüncelerini belirtebilir çocuklar.

    YanıtlaSil
  25. olabilir ebru ama ben senin kadar sert çıkışmadım aynı zamanda hiç telaşa gerek yok bence (burada hiçbir şey ima etmeye çalışmadım)

    YanıtlaSil
  26. öğretmenim ben bloğuma birşeyler eklemek istiyorum ama yorum kısmı çıkmıyor nasıl halledebilirim?

    YanıtlaSil
  27. Bahadırcım,
    Blogunu bi incele istersen;) Bazı değişilklikler yaptım. Pazartesi sınavdan sonra 15 dakika zaman ayırırsan sana nasıl kullanman gerektiğini anlatabilirim. Bu arada siyah renk yerine farklı bir tasarım kullanmanı öneririm ;)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  28. pardon öğretmen yanlışıkla yazdım ben öyle demek istememiştim.

    YanıtlaSil
  29. ebru "öğretmen" derken?????????????

    YanıtlaSil
  30. öğretmenim en iyisi ebrunun dediği gibi 6. derste olanların kitaplarını elinden alın çalışmamazlar evde çalıştıkalrıyla olurlar

    YanıtlaSil
  31. ya kitabı açıp bakıpda konuşurmusunuz?çalışılabilinecek bişey varmı o kitapta ???

    YanıtlaSil
  32. hem artık çok geççç yarın sınav aslında o kadarda geç deil ama zaman daralıyor

    YanıtlaSil
  33. (5. derste sınav olanlar)siz 5. derste sınav olacağınız için 6. derste olanların kitaptan çalışıp daha başarılı olacağına ihtimal veriyorsunuz ben de sizin gibi düşünürdüm .ama kitabın her sayfasında sınavda çıkacak birşey olmadığını sanıyorum çünkü eğer böyle olsaydı aslihan öğretmen bunun bir haksızlık olduğunu analardi tabikide....???

    YanıtlaSil
  34. öğretmenim sınav soruları işlediğimiz üniteden mi çıkacak?blogun anlamını ,diyagramı felan soracakmısınız?

    YanıtlaSil
  35. öğretmenim niye yorum yazmıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  36. öğretmenim iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  37. iyi akşamlar cocuklar, biraz rahatsız olduğum için mesajlarınıza gec cevap veriyorum. sadece "yayıncılığa başlıyorum" ünitesinden sorumlusunuz-önceden belirttiğim gibi." Kimsenin elinden kitabını almaya niyetim yok, bunun sebebini de açıklamıştım ama yine açıklayayım. Kitabınızda sadece etkinlikler var. Neyi-nasıl yapacağınız hakkında bir bilgi yok. Sınav sorularını gördüğünüzde haksızlık olmadığını anlayacaksınız.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  38. öğretmenim ne zaman açıklayavaksınız notları ?? 26 alan grupların adları neler

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.