11 Ocak 2010 Pazartesi

Sınav ve Uygulama Sınav Sonucları

Merhaba Cocuklar;

5C ile keyifli bir ünite işledim. Bu nedenle derse katkısı olan ve olmayan herkese teşekkür ederim. Bu ünitede yeni şeyler öğrendiniz ve sanırım oyun oynamayı hak ettiniz. Haftaya bir anket uygulayacaksınız ardından oyun oynayacaksınız. Biraz dinlenin bakalım;)

Sınav Sonuclarınızı öğrenmek için BURAYI tıklayarak belgeyi indirin.


Bu arada 1. olan grup Japon Takımı. Tebrik ederim Beytullah-Bahadır ve Erhan. Arkadaşlarınızın çalışmasını indirmek ve incelemek için TIKLAYIN.

Sevgilerimle

26 yorum:

  1. öğretmenim anket derken ne ile alakalı olacak?

    YanıtlaSil
  2. Size önceden bir ankaet uygulamıştım hatırlarsanız. Aynısını uygulayacağım.

    YanıtlaSil
  3. nasıl bir şeydi öğretmenim
    hatırlayamadım ayrıca sınavları okuduunuzmu

    YanıtlaSil
  4. vede grupları da açıklayacaksınız değil mi öğretmenim?

    YanıtlaSil
  5. sınavlarınızı okudum cocuklar sadece grup incelemem kaldı.nlarıda bitirip burada yayınlayacagım. 1 kişi 70 aldı sınavdan yani tam puan. Aferin size genel olarak çok yisiniz;)

    YanıtlaSil
  6. 70 den sonra en yüksek puan neydi????ve kaç kişi bu puıanı almıştı?????????

    YanıtlaSil
  7. Aslıhancım kullandığın resim yazılarının ilk kısmını engelliyor. Sadece " ..den sonra yüksek puan neydi??..." kısmını görebiliyrum. Biraz sabırlı olun açıklayacağım ;)

    YanıtlaSil
  8. yaa öğretmenim karnede bilgisayar notu olcak mı

    YanıtlaSil
  9. davranış notu nu nasıl etkiliycek

    YanıtlaSil
  10. Cocuklar neden bu kadar karneyi önemsiyorsunuz anlamıyorum. Önemli olan not mu yoksa öğrenmek mi? Şu 2 ay içinde bilgisayarla ilgili bir çok konuda yaşıtlarınızdan öndesiniz. Hiçbir yaşıtınızın internet ve blog üzerinden ders işlediğini sanmıyorum ki buda sizi bir adım öne geçirir.

    Her şey not demek değildir, Siz öğrenmenize bakın ;)

    YanıtlaSil
  11. öğretmenim bloga istediğim bir konuyu açablirmiyim????

    YanıtlaSil
  12. ama öğretmenim bizde yarış var buraya kadar hepsi 5 ama şimdiden sonra benim eğer girilirse 4 bgelecek

    YanıtlaSil
  13. ama öğretmenim benim sınavım çook kötü ve tüm arkadaşlarımınki de bu notlar sbs yi etkilicek ben sadece onun için korkuyorum ama öğretmenimm notları girmeseniz olmaz mı 2. dönemdeki notlara baksak noluuuuuuuuuuuurr size çokkk söz veriyorum diğer sınavım öok iyi geçcek

    YanıtlaSil
  14. Burası ders için kullandığımız bir ortam çocuklar. Ama isterseniz kendi blogunuzu olusturabilirsiniz.Hatta sınıftan bir arkadaşınızın kendi blogu var. Blogları günlük olarak kullanabilirsiniz.

    Not durumunu pazartesi konuşuruz;)

    YanıtlaSil
  15. öğretmenim o eren değil erhan

    YanıtlaSil
  16. bence girin benim notum iyi ama arkadaşlarımızın üzülmemesi içinde girmeyebilirsiniz siz hatta demiştiniz karnenizi davranış notu olarak geçecekti.
    davranış notumun hepsi 3 sınavda 92 aldığım için notumu olumlu mu olur? arkadaşlar ve öğretmenim yorumlarınızı bekliyorum
    ayrıca blog oluşturdanmı oluşturacağız?

    YanıtlaSil
  17. Çocuklar not durumunu Pazartesi konuşuruz. Blog oluştur kısmından oluşturacaksınız. Oluşturduğunuz blog(ağ günlüğü) adreslerini bana da iletirseniz sevinirim. Ben de yazdıklarınızı takip etmek istiyorum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. yani herkes oluşturcakmı?

    YanıtlaSil
  19. Kimseyi zorunlu tutmuyorum çocuklar. Blog gönüllü olarak oluşturulur. Size benim üniversiteden öğretmenimin blog adresini vermekistiyorum.

    www.kendicapimda.blogspot.com

    Benim takip ettiğim hoş bir günlük. Blog ortamlarının sadece ders için kullanılmadığınıanlamanıza yardımcı olacak güzelbir örnek...

    Blog oluşturup, adreslerinizi benimle paylaşırsanız evinirim çocuklar. Blog oluşturmanıa yardımcı olabilirim. Odam her zaman size açıktır.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. öğretmenim bu performansta 2. ve 3. kim oldu???

    YanıtlaSil
  21. öğrenci 30 bu kadar bencil olmak zorunda değiillsin ebru arkadaşlarınıda düşünmek zorundasın

    YanıtlaSil
  22. bencil davranmadım cümlenin sonunu okumamışsın o yüzden suçlama

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.