16 Şubat 2010 Salı

Elektronik Çizelge

************************************************
Kazanım: Elektronik çizelgedeki çalışma sayfasını özelliklerini tanır.
************************************************

Pazartesi günü dersimizde satır, sütun, hücre konularına değindik ve formüllerle işlem yapmaya çalıştınız. Sizden Pazar akşamına kadar şekildeki gibi çalışma yapıp, e posta adresime (aslihan.babur@gmail.com) göndermenizi istiyorum. Renkleri, tablo şeklini, kullanılan isimleri ve notları farklı yapabilirsiniz.

Yapılan çalışmalardan en farklı olan çalışmayı panomuza asacağım. Resmin üzerini tıklayarak resmin boyutunu büyültebilirsiniz.

29 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. oğretmenim benim gmailim açılmıo sizde benim şifrem var . sizde bir denerseniz sevinirim ve yarın yanınıza gelirim

    YanıtlaSil
  3. ÖĞRETMENİM ARKAPLANDA RESİM KULLANSAK OLURMU????

    YanıtlaSil
  4. Gmailinde bir sorun olsa buraya da giremezdin canım. Yine de sen yarın yanıma uğra.

    İstediğiniz her şeyi kullanabilirsiniz. En farklı çalışmayı ya da çalışmalardan 3 tanesini panoya asacağım.

    YanıtlaSil
  5. öğretmenim şifremi yanlış yamışım şimdi buldum sorunum yok ama yinede teşekkür ederim şimdi ödevimi gönderdim

    YanıtlaSil
  6. öğretmenim ödevim nasıl olmuş ve çıkartmanın formülünü doğru bulmuşmuyum?

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. öğretmenim ödevim geldimi?çıkartmanın formulu doğru olmuş mu ?

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. öğretmanim bizim bilgisayarda word olmadığı için bu hafta ödevimi yapamıyorum sizden özür dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Olmuş Ebrucum, ama keşke biraz daha görselliğe(renk, yazı sitili vs.) dikkat etseydin.

    ŞEymacım, ödevini yapmama sebebin bana geçerli gelmedi. Benim size bilgisayar imkanı sunmama rağmen yanıma gelmedin. Bu 2 oldu.

    YanıtlaSil
  12. öğretmenim nasıl olmus beğendiniz mi?

    YanıtlaSil
  13. ÖĞRETMENİM PEKİ KULANDIĞIMIZ RESİM KENDİNİ TEKRAR EDERSE???

    YanıtlaSil
  14. BU ARADA KONUYA "5.ETKİNLİKASLIHAN"ŞEKLİNDE Mİ YAZALIM

    YanıtlaSil
  15. NEYSE BEN HİÇ BİŞİ YAZMIYIM

    YanıtlaSil
  16. NASIL OLMUŞŞŞŞ???????????????
    :d :D :S xD


    ..
    /
    -

    YanıtlaSil
  17. YAA ÖĞRETMENİM BEN Bİ TANE DAHA YAPTIM ONA BAKARMISINIZ YADA ONUDA DEĞERLENDİRİRMİSİNİZ?????

    YanıtlaSil
  18. öğretmenim benim formülüm ve ödevim olmuşmu

    YanıtlaSil
  19. tamam aslıhancım, en son gonderdigin odeve gore degerlendiririm..Artık 2.dönemde olduğumuza göre Aslıhan_Etkinlik1 şeklinde ödevlerinizi göndermenizi istiyorum.

    Birgülcüm, ilk gönderdiğin ödevden daha iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  20. Onurcum, formüllerde yanlışın var. Ve renklendirme yapmamışsın. Toplama-ortalama kısmında sayı belirtmişsin. Sayı yerine hücrenin ismini yazman gerekiyor. Ben o sayıları değiştirdiğimde sonuç hiç değişmiyor. Oysaki değişmesi gerek. Hücrelerle çalışacaksın, sayılarla değil ;) Düzeltip bana tekrar gönderirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  21. öğretmenim hangi ödevi beyendiğinizi ne zaman açıklıyacaksınız

    YanıtlaSil
  22. hayır ööğretmenimben o anlamda demedim yani hangisi daha güzelse ona göre değerlendirmenizden söz etmiştim bu arada hangisi daha güzel

    YanıtlaSil
  23. ÇAlışmalarınızın hepsi güzel çünkü hepsi sizin EMEĞİNİZİN bir parçası. Ben gelen çalışmalardan hangisi daha FARKLI ise onu seçeceğim. Pazar akşamı son gün olduğu için, Pazartesi günü derse kadar açıklayamam çocuklar.

    YanıtlaSil
  24. öğretmenim çalışmam nasıl güzel olmuş mu?.....

    YanıtlaSil
  25. öğretmenim sizden çok özür dilerim olmassa size kasayı babam getirir yada okulda yaparım artık sizden tekrar tekrar özür dilerim

    YanıtlaSil
  26. Ben özür istemiyorum çocuklar. Biraz istek ve çalışma görmek istiyorum.

    Dediğim gibi çalışmalarınız güzel. Ayrıntıları yarın derste konuşuruz.

    YanıtlaSil
  27. öğretmenim biraz geç olsa bile gönderdim ;)
    bu arada nasıl olmuş ?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.