23 Şubat 2010 Salı

Excelde Tablo

Merhaba Çocuklar;

Bu hafta sizden Blog (Ağ günlüğü) ortamımız hakkındaki düşüncelerinizi istiyorum. Dosyayı indirmek için TIKLAYIN ve sorulara cevap verdikten sonra e-posta adresime gönderin. Unutmayın, dosyanızın adı derste belirlediğimiz numaralar olacak. Her bir soruya düşünerek cevap verin. Ödevleri incelediğimde kimin uğraştığı, kimin yapmış olmak için yaptığı açıkça görülüyor.


Son gönderme tarihi : Cumartesi Akşamı
Ödevlerini 2 haftadır yapmayanların listesini bu akşam ortamımıza ekleyeceğim. Bu hafta da ödevler yapılmazsa, ailenizle görüşeceğim.

Çalışma değerlendirmeleriniz için TIKLAYIN.

Bana gönderilen çalışmaları incelemek için TIKLAYINIZ. Çalışmalardan en farkı olanını Aslıhan arkadaşınızın çalışması olarak belirledim. Diğer çalışmaları inceleyip, bana fikirlerinizi sunabilirsiniz. Resmi büyültmek için resmin üzerini tıklayın.

21 yorum:

  1. öğretmenim yeni ödevim geldimi??????

    YanıtlaSil
  2. ÖDEVİ GÖNDERDİM BU ARADA

    YanıtlaSil
  3. Ebrucum ve Aslıhancım, ikinizin de odevi geldi bana. Ebrucum, odevini bir dahaki sefere numaranla yanidosya ismini 30 olarak gonderirsen sevinirim;)

    YanıtlaSil
  4. offf bulamadım nerden yapılacağını

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar bu arda hangi ödevi yaptınız

    YanıtlaSil
  6. ÖĞRETMENİM EXEL İLE YAPILAN ÖDEV OLMUŞMU?

    YanıtlaSil
  7. Birgülcüm, yazdıklarımı iyi okursan ödevinin de nerede olduğunu görürsün. Kırmızı yazıyı tıklayacaksın.

    Lütfen yazdıklarımı dikkatle OKUYUN.Cuma günü okulda yokum, bana bir sorunuz varsa Perşembe günü sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. öğretmenim ben zaten soruları cevaplayıp verdim tabloda geçen ödevin öylesine yazdım yani ödevi yaptım

    YanıtlaSil
  9. isterseniz ödevi yine atabilirim
    ve attım

    YanıtlaSil
  10. öğretmanim ben ödevimi yaptım ödevim geldimi???

    YanıtlaSil
  11. Geldi Şeymacım, ama o dosyayı bana gönderecektin. Dosya göndermeyi sana göstermiştim hatırlarsan.

    YanıtlaSil
  12. öğretmenim excelde nasıl arka plana resim ekleniyor?

    YanıtlaSil
  13. bence bunu kendin bulmalısın çünkü biz kendimiz bulduk deil mi öğretmenim???

    YanıtlaSil
  14. bencede öğretmenim kendisi bulsun

    YanıtlaSil
  15. biz o kadar emek verdik yaniii!

    YanıtlaSil
  16. öğretmenim bu arada benim arka planda resim olan bir excel çalışmam vardı. size geldi mi? geldiyse güzel olmuşmu ??????

    YanıtlaSil
  17. öğretmenim o resmi aslıhan yaptı değilmi sizde onu beyendiniz (o resim aslıhanın önceki ödevi değimi)

    YanıtlaSil
  18. öğretmenim sadece o verdiğiniz sorular mı ödevdi?......

    YanıtlaSil
  19. Aslıhan' ın geçen haftaki ödevini ekledim çocuklar. gerekli açıklamaları yapmıştım sizlere.

    Bu haftaki ödevinizde word ortamında 4 tane soru vardı. Onları cevaplayacaktınız.

    Bu arada arka plan ekleme konusunda biraz uğraşın, bulamazsanız yarın anlatırım.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.