23 Mart 2010 Salı

Excel' de Hesaplama

Merhaba Çocuklar;

Bu haftaki etkinliğimizde aşağıdaki gibi bir tablo oluşturacağız. Tasarım tamamen sizin isteğinize göre olacak. İşlemlerden sınıfta bahsetmiştim ama adımları tekrar açıklıyorum.
 Adım 1: Bir sayı girin.

Adım 2 : Başka bir sayı girin

Adım 3: İki sayıyı toplayın

Adım 4: İki sayıyı çıkartın

Adım 5: Adım 3 ve Adım 4 deki değerlere 10 ekleyin

Adım 6: Adım 3 ve Adım 4 ve Adım 5 deki sonuçları kullanarak 2den fazla işlem gerçekleştirin. (


Unutmayın ki formüllerle çalışacaksınız.

19 yorum:

  1. Aslıhancım, istersen benim örneğimi bir incele. eksiklerini göreceğinden eminim.

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenim ödevimi gönderdim.Baktınız mı?

    YanıtlaSil
  3. Onurcum, çalışmanı inceledim ancak benim yaptığım örneği incelersen hatalarını kendin bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim ödevim geldimi eksiğim varmı

    YanıtlaSil
  5. Ebrucum, benim yaptığım örneği incelersen hatalarını kendin bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. öğretmenim ben 5. ve 6. adımı anlamadım

    YanıtlaSil
  7. şimdi 3. ve 4. basamaktakisonuşları aynı ücredemi toplıcaz????????

    YanıtlaSil
  8. 10 u ikisini toplayıpmı sonuca eklicez
    ????????????????

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Afranurcum;

    1. Hangi hücreleri birleştirdiğime dikka
    etmelisin.
    2. Sayılar sütununda yapacağınız işlemlerin karşısına (örneğin 5. işlem sayı1 ve sayı 2 nin çarpımı; sayı1 * sayı2 nin sağ tarafındaki sayılar sütununa) formülleri yazarak işlem yapacaksınız.
    3. 6. basamağa gelince, 3-4 ve 5. basamak sonuclarını toplatacak ve toplam sonucuna 10 ekleteceksin, tabiki formülle.

    Umarım anlaşılmıştır. Anlaşılmadıysa yanıma gelebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. öğretmenim anladım sayılabilir ama şu anda da gelmem iç mümkün değil anladığım kadarıyla yapıp gönderirim

    YanıtlaSil
  12. ben ödevimi bir daha gönderdim geldi mi

    YanıtlaSil
  13. öğretmenim benimki geldimi? nasıllll.....

    YanıtlaSil
  14. öğretmenim benim ödevim geldimi

    YanıtlaSil
  15. öğretmenim ödevim nasıl olmuş ? =)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.