14 Mart 2010 Pazar

Merhaba Çocuklar

Bu hafta Aslıhan öğretmeninizin birtakım işleri olduğundan dersi ben (Tuğrul) ve Fatih öğretmeniniz işleyeceğiz.

Bu hafta excel de linkler(bağlantılar) oluşturmayı göreceğiz.




Yukarıda gördüğünüz resimde basit bir notlar tablosu oluşturdum. Siz de bu tabloya benzer bir tablo oluşturacaksınız.
Aşağıda ödevin nasıl olması gerektiği kurallar ve notlar kısmında açıklanıyor.

Kurallar:

  1. Tabloda 3 öğrenci ismi bulunacak.
  2. Her öğrencinin notlarını toplamak için değişik toplama formülleri kullanılacak.
  3. Her öğrencinin notlarının ortalamasını bulmak için değişik ortalama formülleri kullanılacak.
  4. "sayfa 2' ye git" yazan birleştirilmiş hücreye tıklandığında oluşturduğunuz excel dosyasının 2. sayfası açılmalı.
  5. "ortalama yazan hücreye git" yazan birleştirilmiş hücreye tıklandığında oluşturduğunuz tablodaki ortalama yazan hücre seçilmeli( o hücreye gidilmeli).
  6. "google ana sayfasını aç" yazan birleştirilmiş hücreye tıklandığında internet tarayıcınızdan www.google.com.tr adresi açılmalı.

Not:

  • Tasarım konusunda serbestsiniz.(tablonun kenarlıkları,renkleri,arka planı vb. konularda istediğiniz gibi davranabilirsiniz.)
  • Resmin daha büyük halini görmek için üstüne tıklamanız yeterli.
  • Ödevlerinizi yaptıktan sonra iversontu@gmail.com adresinden bana gönderin.
  • Göndereceğiniz mailin konusuna "5C ödev" yazın
kolay gelsin.

25 yorum:

  1. Merhaba Çocuklar,
    Bu hafta eğitimde olduğum için dersinize gelemedim ama çalışmaya devam, durmak yok ;)

    Bu haftaki ödev kontrolünüzü Tuğrul öğretmeniniz yapacak, 5C ye yakışır şekilde etkinliklerinizi yapın ;)

    Adresi tekrar yazıyorum: iversontu@gmail.com adresine ödevler gönderilecektir.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim sayfa 2 yazan yere ne yapıcağız

    YanıtlaSil
  3. sayfa 2 yazan yere tıklandığında excel de sayfa 2 açılmalı.

    YanıtlaSil
  4. eexcelde sayfa ikiye hangi şeyler yazılıcak

    YanıtlaSil
  5. ortalama veya toplamımı çıkıcak

    YanıtlaSil
  6. hayır sayfa 2 boş olacak. önemli olan "sayfa 2'ye git" yazısına tıkladığımda sayfa 2 nin açılması
    Ayrıca şunu da belirteyim tekrar

    her bir ortalama ve toplam formülü farklı olacak

    yani 3 tane değişik ortalama formülü ve 3 tane değişik toplam formülü kullanacaksınız.

    YanıtlaSil
  7. öğretmenim toplamayı nereye basıp açıcaz

    YanıtlaSil
  8. ÖĞRETMENİM BEN FORMÜLLERİ BULAMADIM 2 KİŞİ OLURMU

    YanıtlaSil
  9. ortalama formülünün 2.sini bulamadım

    YanıtlaSil
  10. yorumlarınızı biraz üzülerek okudum açıkçası çocuklar. Geçtiğimiz derslerde tahtada toplamanın, çıkartmanın, bölmenin hatta çarpmanın farklı işlemlerle yapıldığından bahsetmiştik. Ve bunları hep beraber belirlediğimizi anımsıyorum. Ve görüyorum ki sadece ben anımsıyorum. ???? Matematik işlemlerinde bir sorunun nasıl farklı çözüm yolları varsa, bu işlemlerde de aynı şekilde olacak çocuklar.

    Sevgilerimle

    İyi Bloglamalar

    YanıtlaSil
  11. Aslıhan Öğretmeniniz haklı ve o derste ben de vardım. Farklı formülleri hep beraber bulmuştuk. Hatta siz deneyerek doğru olup olmadıklarına bakmıştınız.

    3 er tane farklı ortalama ve toplama formülü kullanmanızı istiyorum ödevlerinizde.

    YanıtlaSil
  12. öğretmenim sınav 2ye kadar yapsak olurmu

    YanıtlaSil
  13. öğretmenim ben google ile köprü yaptım ama beklenilmeyen bir hata var dio ne yapayım

    YanıtlaSil
  14. öğretmenim ödevimi gönderdim en son yolladığım ödev daha doğru yapıldı

    YanıtlaSil
  15. öğretmenim ben ayrı ayrı sayfalara yaptım sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  16. cuma günü okuldamısınız

    YanıtlaSil
  17. cuma günü okulda değilim
    Pazartesi ye kadar yokum.

    ayrı ayrı sayfalarda yapmasaydın keşke ama neyse artık önemli değil

    google bağlantısındaki beklenmeyen hata belki de bilgisayarının güvenliğini tehdit ettiği için açmayın diye uyarı veriyordur. Eğer öyle bir hata ise önemli değil

    Bu arada hala ödevlerini göndermeyenler Cumartesi akşam son haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  18. öğretmenim 2. hafta aslıhan öğretmenimizz mi olcak

    YanıtlaSil
  19. evet aslıhan öğretmeniniz bu hafta gelecek
    ne o bu kadar çabuk mu bıktınız bizden?

    YanıtlaSil
  20. ÖGRETMENİM BENİM BİLGİSAYARIMDA BİLGİSAYARA ZARAR VERİR DİYO AMA BEN SİZİ YİNEDE GÖNDERSİM

    YanıtlaSil
  21. öğretmenimbilgisayarımda ödev gönderilmiyor hata veriyo flaşa yükleyip okula getirsemmm..

    YanıtlaSil
  22. Öğretmenim benimkinde ortalama yazan hücreye gitmiyor.Bir sürü şey denedim ama olmadı.

    YanıtlaSil
  23. öğretmenim bende hiçbiri olmuo ödevi nasıl yapacam

    YanıtlaSil
  24. öğretmenim hyr hiç sizden bıkar mıyızzz yanii sizide çok seviyoruz ben aslıhan öğretmenimize bişi sorcaktım da ;)

    YanıtlaSil
  25. Evet arkadaşlar ödevinizi göndermeniz için son yarım saatiniz.
    Bilgisayara zarar verir diyen arkadaşım sen gene de gönder bana.
    yüklenmiyor diyen arkadaşım tamam sen de flaş ile getir.
    ortalama ya gitmiyor diyen arkadaşım biraz daha kurcalarsan eminim bulacaksın ama biraz geç kalmışsın bence

    evet son yarım saat bekliyorum

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.