8 Mart 2010 Pazartesi

Takvim Hazırlıyorum

Merhaba Çocuklar;

Bu haftaki etkinliğimiz "Takvim Hazırlama" Takvim hazırlarken, derste de belirttiğim gibi, tek tek rakamları, ayları, günleri yazmakla zaman harcamayacaksınız. En fazla 2 basamak ilerleyecek (ocak, şubat; pazartesi, salı; 1,2 .. gibi) sonrasında ise fareyi kullanarak ufak bir işlem yapacaksınız. Bunun yanında;

1- Kenarlık eklenecek;
2- Hücre biçimlendirilecek (gerekli yerlerde)
3- Desen kullanılacak
4- Renklendirme yapılacak

Örneğinizi ekliyorum. TIKLAYARAK indirebilirsiniz..

İşinize yarayabilecek bazı ip uçları;

1- Günler ve aylar yazısını ayırabilmek için ; alt + Enter
2- Hücreler arası hızlı veri girişi için; Totmatik doldur

Sevgilerimle

18 yorum:

  1. ben size eposta ile yolladım...

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim takvimin içine yani sayıları yazdığımız yere desen yapabilirmiyiz???...

    YanıtlaSil
  3. Benim istediklerimi yaptıktan sonra, istediğiniz biçimde takviminizi düzenleyebilirsiniz Afranurcum.

    YanıtlaSil
  4. ÖĞRETMENİM KONU KISMINA ASLIHAN_4.ETKİNLİK DİYE YAZILACAK DEİL Mİ BEN ÖYLE YAZDIM

    YanıtlaSil
  5. Evet Aslıhancım aynı zamanda bana gönderdiğiniz belgenin ismi "size verdiğim numara" (örn: 19 ) olacak

    YanıtlaSil
  6. olleyyyy peki nasıl olmuş

    YanıtlaSil
  7. Aslıhancım, yeşili çok yoğun kullanmışsın. Tasarım olarak biraz göz yoruyor.

    YanıtlaSil
  8. buse ben seni gmaile ekledim ve bie ileti göndercem lütfen onu oku

    YanıtlaSil
  9. öğretmenim onu yaptım size gönderdim

    YanıtlaSil
  10. öğretmenim bllogortamına resim koyacakmıyız hani aslıhanlar koymuşya

    YanıtlaSil
  11. öğretmenim ödevim olmuşmu

    YanıtlaSil
  12. olmamışsa tekrar atıyımmı

    YanıtlaSil
  13. Öğretmenim ödevimi şimdi gönderdim.Baktınız mı?

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Ödevinizi Cumartesi akşama kadar bana ulaştırmanız gerekiyor çocuklar.

    Resim konusuna gelince, bu sizin tercihiniz. İstediğiniz şekilde PROFİLinizi (anlamını mutlaka araştırın) düzenleyebilirsiniz.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. ben biraz farklı yaptım öğretmenim olmuş mu ?

    YanıtlaSil
  17. öğretmenim yarın ödevlerimizin nasıl olduğunu söyliyecekmisiniz

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.